(+31)023-5317232 info@lichy.nl (+31)06-12109053
Review Lichy / Ledpaleis / Helios Verlichting Haarlem
De laatst paar jaar is het belangrijker geworden om reviews achter te laten voor andere (toekomstige) klanten. Ook wij horen graag hoe u ons ervaart.
Enkele impressies zijn:
Wilt u zelf een review plaatsen? Druk dan hier!
| 5 sterren | 83 | 83% |
| 4 sterren | 11 | 11% |
| 3 sterren | 5 | 5% |
| 2 sterren | 0 | 0% |
| 1 ster | 1 | 1% |
Er komen geen beoordelingen overeen met je huidige selecties
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden. Data kan worden gebruikt voor personalisatie van advertenties.
Helaas werken de lampen niet in onze dimbare Constanza vloerlamp.
Ik zie ook niet op de gloeilamp verpakking staan; \’dimbaar\’. Hierover stuurde ik u zojuist een mailtje. Retour procedure ontbreekt. Graag van u als expert advies welke dimbare gloeilampen wel werken en duidelijkheid hoe te retourneren.
Antwoord:
Dit zijn de originele gloeilampen van Philips 100w. ALLE gloeilampen zijn dimbaar. Geeneen uitgezonderd.
Daarom staat er nooit op een gloeilamp dat deze dimbaar is. Dat staat alleen op Ledlampen.
Indien de gloeilampen niet werken met de dimmer, dan is er maar 1 antwoord mogelijk. Uw dimmer is stuk.
Dat kan ook doordat u een Ledlamp heeft geprobeerd in deze dimmer.
In de lamp zit een zekering kast en die zou stuk kunnen zijn.
Met betrekking tot de retourprocedure kan u bij iedere winkel en website bij de klantenservice terecht. Ook bij ons https://lichy.nl/retourneren/
U kunt uw aankoop retourneren naar het volgende adres:
Helios Verlichting / LICHY
Kruisstraat 33
2011 PW Haarlem
Tel: 023-5317232
email: info@lichy.nl
De directe kosten van de terugzending komen voor uw rekening. Verzekerd verzenden is aan te raden.
Wij hebben de vlierla
p Noor nog niet ontvangen.
Antwoord:
Dit is geen klantenservice maar een beoordeling voor een product. U kan de lamp nog niet beoordelen omdat u die nog niet heeft ontvangen. Dan moet u toch echt even wachten totdat u deze heeft ontvangen. Tussen Black friday, cybermonday, Sinterklaas en Kerst is het extreem druk met het bezorgen van pakjes door bezorgers. Hierdoor kan het doorgaans langer duren. Hier kunnen wij als verzender geen invloed op uitoefenen.
U heeft een track en trace van de bezorger mogen ontvangen. Kijk deze na en wacht u dan nog even geduldig af.
Tijdens de levering 2 keer schade aan de bedrading geconstateerd (verpakkingsfout van de leverancier)
Lichy Lampen heeft dit prima opgelost.
Met name de snelle reacties op vragen/opmerkingen .
Prima. 👍